Tuesday, May 26, 2009

Radix Cola..

video

Dulu gua penggemar coca cola tegar....Tapi skang tidak lagi.....Sedikit info untuk semua!!!Jgn mencampuri coca cola dgn ubat batuk or ubat ubat klinik kerana ia akan memudaratkan anda...Al-kisah di satu petang tgh menyembang dgn kengkawan,ada sorang member gua ni tanya aku bro lu percaya tak kita ni dari kecik dah jadi penagih???Aku tanya dia balik...yek ke kita kecik-kecik dah jadi penagih apsal lu cakap camtu!!!Dan ini pendapat beliau ye laa bro ko ingat x kecik-kecik dulu klu demam,batuk,selsema bapak kita bwk g klinik balik mak bagi kita makan ubat2 dari klinik tadi dan kita pun akan terus terlena di buai mimpi...klu sebelum pg klinik td mesti kita akn merengek rengek kerana demam tapi setela makan ubat2 kimia tadi kita akan terus tido...selang beberapa hari terus je baik...Haa tu jadi penagih ar sejak lu lahir dah berapa liter ubat batuk dgn ubat demam lu telan...Tul jugak ekkk!!!Dan ramai juga remaja kita hari ini yg menyambung penagihan ini mereka akan mengambil ubat batuk dan pil-pil khayal untuk berhibur klu dulu untuk demam tapi skang untuk berhibur plak...Tapi yg peliknya mereka akan mengambil bersama dgn coca-cola???Pesanan to all RADIXCREW jauhi DADAH musuh negara...

0 comments: