Thursday, June 4, 2009

Radix Crew 'Road Show' Bermula...Gempurrr

:11:Alhamdullilah atas redha ilahi...radix crew telah mendapat beberapa undangan dr crew2 yg berada di sekitar perak dan lembah kelang...Untuk maklumat semua crew Prog ini lebih kepada mempromosikan Produk2 HPA dan Peluang2 perniagaan HALAL yg kurang diceburi oleh oleh org melayu islam di Malaysia...Insyaallah RADIXCREW akan memberi kerjasama yg sepenuhnya semasa TOUR ini berlangsung...To All Crew persiapkan MENTAL & FIZIKAL...Apa yg penting KERJASAMA!!!

1 comments:

azreen said...

nk meniaga tak boleh busuk hati, fahaman politik mesti diketepikan dan yang penting jujur dalam perniagaan insyallah berjaya

conoth : cuba bygkan ada seorang penyokong parti kononya keadilan rakyat. datang najib nk jual produk kpd anda? mesti anda x sanggup nk biarkan 1 sen pun duit anda ke najib betul tak? dan fikirkan sebaliknya ???

fahaman politik bukan la pegangan hidup, pegangan hidup adalah ajaran Islam..islam tidak menyuruh kita membenci, menghina dan berpecah belah, musuh-musuh islam menanti saat kita berpecah belah,

apa yang kita tidak suka kita suarakan secara membina, bukannya menhgina..tidak salah menyokong apa pun parti politik asalkan matlamat dan caranya tidak merosakkan kita.