Monday, August 17, 2009

Gempur Local Food Fiesta!!!Slim River!!!

ONE UMMAH!!!ONE VISION!!!

Alhamdullilah syukur pada Allah yg telah memberi kekuatan pd hamba-hambanya...Radix Crew telah di undang untuk bersama-sama GRADUATE EMPLOYABILITI MANAGEMENT SCHEME(GEMS) untuk mempromosikan HPA di Local Food Fiesta Slim River.Jutaan terima kasih pada penganjur dan tahniah pada anak-anak muda GEMS yg menganjurkan prog ini..

Tahniah juga pada RADIXCREW yg terlibat pada hari itu,walaupun tidak ramai pengunjung tp BOOTH radixcrew tetap menjadi kunjungan peniaga-peniaga lain.Amoi dan Aci MAXIS sebelah kami pun di tarbiyah tentang HPA..Disebelah kiri BOOTH radixcrew adalah BOOTH CNI..Alhamdulilah dpt juga ilmu MLM dr akak-akak CNI ni walaupun mereka juga AHLI HPA..Mereka AHLI HPA tp USAHAWAN CNI RADIXCREW AHLI HPA DAN USAHAWAN HPA..RADIXCREW doakan semoga akak-akak CNI tu berjaya..

INFO:Terlalu ramai org-org melayu islam yg pakar dan berjaya dlm bidang MARKETING dlm syarikat antarabangsa dan syarikat bkn melayu,tetapi mengapa masih sedikit yg nak membantu syarikat syarikat2 ISLAM..Klu korang tak join HPA pun takpe coz byk lg syarikat melayu kita yg perlu di bantu dan digerakan.SYARIKAT ASING DAH KAYA RAYA DAH KAT MALAYSIA NI...

3 comments:

Anonymous said...

lumayan eh.....

crewradix said...

alhamdullilah syukur..

joe penang said...

Komen saya
- setiap artikel hendaklah dilabelkan. Misalnya testimonial,hpa, video, politik, motivasi dll. Pengunjung yg baru datang tak perlu check dari mula. Klik kat label. Dia hanya lihat artikel yg dia minat dengan klik pada label.

Semoga berjaya